UFOs och decoltage

Bröst har samma inverkan på oss män som skor på er kvinnor; det är som ett UFO landat och vi bara m å s t e stirra.
 "Herregud!" verkar ni tänka "jag har gått i samma skor i flera dagar - jag m å s t e köpa ett par nya! - OJ! T i t t a vilka snygga, sexiga skor!" Simsalabim så är garderoben fylld med skor ni aldrig önskade, eller ens kommer, att ha mer än första kvällen. 
Kanske har jag fel, men jag misstänker att jag stirrat in i mer flickvänsgarderober än ni har, kära systrar...?! 

Samma sak med bröst för oss killar; vi bara m å s t e stirra. 
Talade med Malin idag på Papprika och vi konstaterade tre saker: 
Jag är lika enfaldig som alla andra män. 
Hennes man, som undrat över min regelbundna närvaro, kunde dra en suck av lättnad då jag varken är vacker eller har huvudet fullt av hår. 
Killar gillar antingen "Boothay" eller "Jugs". 

Men en sak vi inte lyckades reda ut är varför killar, som jag t ex, bara är tvungna att stirra på präktiga decoltage. 
Jag menar, jag gillar inte ens bröst. Missförstå mig inte nu, visst gillar jag tuttar som bar den, men porrsurfar jag (rent hypotetiskt ;) ) så inte fasen klickar jag på länken "Enormous Breasts". Tack, men men Nej tack. Mamma fanns där och jag är proppmätt. Me?! Jag gillar smala, slanka, vilda tjejer - gärna mer vilda än tama. 
Ändå. 
När Malins snygga väninna sitter där i alla sin gudomlighet (och med en mamma som man kan bara kan drömma om) kan jag inte annat än stirra. 
Det är som om ett par fylliga bröst lovar ett liv bortom räkningar, "inte ikväll älskling - jag har ont i huvudet", eller att momsen ska redovisas näst månad. 
Ett UFO har helt enkelt landat och med ett lysande finger (tja...något lyser i varje fall...?!) pekar mot ett liv sagolikt och bortom både mina och tillvarons tillkortakommanden. Vi stirrar kort och gott. 

Som man är jag antagligen lika privilegierad i scrap-sammanhang som de tidiga pappa-lediga männen. Jag får beröm för det ni kvinnor gör av hävd och gammal vana. "Åh, du har blommor på din LO!" Systrar, ni är fantastiska varenda en av er. Hatten av och sug i er! Med eller utan decoltage. Men knäpp mer än gärna upp lite extra för mig :) Malin, du har rätt. Jag är billig, enfaldig och lätt att förstå mig på. Min enda egenskap är att jag är hyfsat uppriktig. I övrigt tycker jag att alla tjejer är skitsnygga.
image24

Kommentarer
Postat av: skatemariah

Sitter o asgarvar... kram Maria

2008-01-25 @ 21:15:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Laila

ASG! :-D

Jaha ja...
Kanske dags att börja knäppa upp mer då!?

2008-01-26 @ 00:46:32
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Peter

Knäpp upp så mycket ni orkar flickor.

:)

2008-01-26 @ 01:23:56
URL: http://realmenscrapp.blogg.se
Postat av: Fanny

Intressanta iakttagelser. Särskilt det där om skorna (säger hon som har över 35 par i lägenheten och ytterligare säkert 50 par i källaren...) ;-)

2008-01-26 @ 10:54:57
URL: http://pembadesign.blogspot.com
Postat av: Anonym

Shysst foto Peter! Inte ens jag har fångat boobsen sådär bra! Fan det är nästan så man blir sugen på en operation. Hoj, hoj, tror du njuter i fulla drag av att vara katt bland hermelinerna, eller???

2008-01-27 @ 00:41:34
Postat av: malin

tja, det var jag i det förra inlägger ifall du nu inte hade gissat det

2008-01-27 @ 00:42:39
URL: http://mallanscorner.blogpot.com
Postat av: Anna

Hahahaha män verkar tror att att kvinnors ögon sitter på brösten, det måste vara så eftersom ni tittar där. ;O)

Vinterkramen Anna

2008-01-31 @ 14:31:57
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: Peter

Malin: Såklart det var du. You know me - I'm billig som fan.

Anna: Vi tror inte att kvinnors ögon sitter vi brösten - vi försöker
f r a m t v i n g a
det genom hypnotism *se på mig - du är ett par ögon....se på mig...*

I övrigt refererar jag till det jag skrivit; jag är inte särskilt bröstfixerad eller, för den delen annorlunda, än andra män. Jag var bara ärlig i en situation andra skulle undvikit att tala om (för att spara skinnet). Om ni inte tror mig så kan jag berätta att upplagorna stiger för både kvälls- och veckopress när det talas om, eller visas, byst eller bystdrottningar. Detta gäller (nästan) i i högre grad för kvinnoorienterade tidskrifter än mans-dito.

Men vist är jag billig för det - bara priset är det rätta :)

2008-01-31 @ 18:01:10
URL: http://realmenscrapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0