Malins megarea

Bilder från dagens megarea

Häxan själv


Trångt


Ranger/Tim Holtz stämpelbinder kom in, jag packade upp en och plåtade - sedan ryckte någon den ur mina händer och alla var slut på 45 sekunder....



Nya grungeboards kom också - för mindre än två hundra bagare får man en sagolik packe. Resultatet var att det finns typ tre kvar.....



Jag tror Malins lager-rea fortsätter i morgon, men sen är det över för tid och evighet. Bra beslut tycker jag då hela sortimentet (nästan) byts ut till hösten.

Kommentarer
Postat av: Katariina

Hej igen!

Sitter här med lite ångest över att jag inte köpte grungeboardsen, men det går väl förhoppningsvis över. Om jag är riktigt duktig i sommar och scrappar upp allt gammalt jag har i lådorna (eller åtminstonde det meta av det) så ska jag unna mig grunge till hösten.

Trevlig sommar!

/Katariina

2008-06-14 @ 15:54:43
Postat av: Malin

Fint att du fångade mig under den korta stunden jag hade Agnes häx-hatt på mig. Ser ju helt galet ut!

2008-06-16 @ 09:54:42
URL: http://www.mallanscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0