Hur går era helger?

Hos mig går de allt långsammare sedan vi fick Xbox Live. XbLive är att man ansluter sin spelkonsol med en vanlig nätsladd till internet och kan spela samma spel man redan äger - fast mot, eller med, andra. Så nu sitter Martin med lurar och mic (headset) och babblar på ömsom engelska och ömsom svenska (beroende av vilken han spelar med) medan blodet skvätter och stympade kroppar rusar runt på skärmen. Detta slukar hela vardagsrummet och det mesta av tiden. Min lediga helg blir stympad den också och jag finner att det roligaste jag har att göra är att laga mat eller handla hem den. 
När man tycker att tillvarons ljuspunkt är på ICA Maxi är det något fel. Väl?



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Jo det finns väl roligare saker att göra än att handla mat. Men att laga den är rätt kul. Läs en bok eller pyssla ihop en tavla till din mamma.



kram,

Malin

2009-01-12 @ 10:26:30
URL: http://www.mallanscorner.blogspot.com
Postat av: felix

Köp dig en elbas!!



:D



Kram,

/Felix

2009-01-13 @ 18:03:57
URL: http://fl3x.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0