Tack snälla Malin och mara imorgon!

Malin, Mia, ungar, hundar och spannar tog emot mig, miss Persia och Martin på TexMex-middag med kort varsel. Katarina var där och delvis tack vare henne utbröt "telefonkrig" som fick sitt apokalypserande med Martins "Stäng av era monster!" då alla apparaterna låg i en hög bland maten och tutade ut melodier och samplingar för allt vad batterierna kunde prestera. 
Obetalbart!
:)

I veckan har jag lagt upp filmer som ni sett, Malin packat upp massor med nyheter och miss Persiablivit belönad av Norrköpings kommun för (ännu en) guldmedalj.
Denna bild snodde hon till sig på toaletten i Norrköpings statshus. Tänk om man vore lika vacker själv....



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Jag har fortfarande ont i öronen. Mest av Katarinas vedervärdiga låt på mobilen ASG

2009-02-01 @ 11:00:56
URL: http://www.mallanscorner.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 06:58:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0