Jag ger upp

Blogg.se medger inte, sedan flera månader, att jag kan ladda upp bilder på bloggen. Något tekniskt fel är det och endast nonsenssvar i riktning "Vilken bild filtyp försöker du ladda upp? Det går bara med .jpg, .jpeg, .gif, .png;
Du kan inte ha åäö bildens namn. Har du det?
Hur tunga (kb) är bilderna? Vi rekommenderar att bild inte ska vara över 100KB!" etc. Som ni vet så vet jag hur man laddar upp bilder.

Efter ett 20-tal försök ger jag upp. 

Meddelar om jag bloggar någon annanstans.

Tack

P




Kommentarer
Postat av: Marlene Sonne

Hej.

Efter ett sök på google kom jag in på din blogg, vilket var trevligt.

Jag är själv en nybörjare vad gäller fotografering, men älskar att få till ordentliga bilder. Jag bara älskar mkt av det du fotat, underbart! Är säker på att det kommer inpirera mig i framtiden.

Tack/ Marlene

2009-08-13 @ 23:00:06
Postat av: Niklas Freidwall

Jag blev tipsad om din blogg då jag försökte fundera kring det här med män och kvinnors hobby och fenomenet att kvinnor är de som verkar scrapbooka mest. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig och du skulle vilja skriva lite om vad det är du gillar med scrapbooking, gärna lite om fenomenet med tjejer som scrappar och kanske om kreativitet i allmänhet.

Jag driver bloggen mediekursen.se och just nu arbetar jag med ett kreativitetsprojekt där jag testar på scrapbooking som kreativt uttryck. Om du skulle vilja skriva något om detta så skulle jag bli jätteglad: Hör av dig till [email protected]

2009-09-08 @ 13:10:35
URL: http://mediekursen.se
Postat av: Milo

Kan rekommendera att skaffa en egen blogg på WP, där kan du göra som du vill, med både design och foton osv... göra snygga gallerier osv.



Mvh Milo http://fruarnalilja.se

2009-10-05 @ 21:46:22
URL: http://mlilja.net
Postat av: anna

allt bra med dig??

2010-11-29 @ 21:07:46
URL: http://fyrbarnsmorsan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0