Går det så går det...

...har inte fått svar av serverdj*fulen trots upprepade försök. Nu ger jag det, på uppmaning, en sista chans.
..och se där! Nu tog det fyr i spisen vill jag lova! Hallelulja!
Lite Photoshoppande dåra:
Gjort för kund - såklart. Men varenda millimeter och vareviga pixel har jag själv åstadkommit från noll och intet i min dator. Inga bilder alls med andra ord. Säg att jag är bra. Säg att jag duger. Säg, helst, att jag är helt fantastisk på ett sätt som verkar trovärdigt. Fjäsk går, som bekant, hem och den som stryker mig mest medhårs får en halvtimmes nackmassage av mig. Eller....en hundring...?

Kommentarer
Postat av: Maria

du e great vännen...kram

2009-12-03 @ 22:40:01
URL: http://skatemariah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0