Tuttar, ben och anorexia

Hann, precis, se Charlotte Perelli avsluta melodifestivalen. Följer den gör jag sannerligen inte men sonen fick en lagg, eller bugg, i Turoc (x-box) varför schlagern hann dåna ut genom tv-systemet.

image69

Charlotte och jag "känner" varandra sedan tidigare varför jag dristar mig till att säga att hon är  f ö r  smal.
Misstolka mig inte - jag gillar slanka fruntimmer, men alla har en "set-point" en naturlig vikt och den som CP uppvisar är inte hennes.
Så glöm bilderna av henne, om det är det ni strävar efter, och gå och bada. I badhuset får ni, troligen, en mer rättvisande bild av den mänskliga anatomin än via schlagerfestivalen. I övrigt kan hon sin schlager - inte tu tal om saken. Hejja.

Kommentarer
Postat av: Felix

Det var ingen vacker syn, och inte hjälpte det att hon gick ner i vikt heller...

2008-03-02 @ 01:41:16
Postat av: Peter

Felix; har du kollat svenska schlagern från Paris? Via internet då?
Whazzup 2day? Kaffe, omelett och un plate de frites, tillbakalutad i en stol på rue Mazarin?
*damn! jag saknar Paris*

2008-03-02 @ 11:26:25
URL: http://realmenscrapp.blogg.se/
Postat av: Felix

lite, har några polare som har med låtar, en i globen (rongedal) och en i sista chansen (tapper), men i övrigt har jag inte brytt mig så mycket i år, har för mycket konspirationsteorier för att köpa det jippot.


Idag, brunch på La Perla bakom hotel de ville, 1300, måste in i duschen nu min vän, saknar dig med, sluta nu tramsa däruppe och packa ner din scraplåda och kom hit!!

kram
/felix

2008-03-02 @ 12:22:37
Postat av: Felix

Lägesrapport från idag, Rue Barbette är sig lik, fattas nåt bara...

;)

2008-03-03 @ 00:18:34
Postat av: Peter

*sakna* Ja, sist jag var där hade de ändrat portkoden tillika. :(

2008-03-03 @ 10:19:32
URL: http://realmenscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0