Boka sista maj!

image84
Lördagen den 31 Maj är det moi, jag, som är scrap-marathon general. Vi samlas kl 13.00 mitt på dagen på Papprika 

Herrhagsvägen 98 
122 60 Enskede
(Tallkrogen)
telefon 08-600 49 48

för att skapa i tolv timmar framåt (det blir till klockan ett på natten för er som inte kan räkna). Jag står för lite av varje och allmän oreda. Ni står för att det blir blir någorlunda trevligt och att jag är hyfsad och uppför mig. 
Den som tänker baka bullar eller orkar ta med tilltugg till flera får stort plus i kanten av mig och slipper mina kramar. 
De flesta kör ju (?) vilket vanligen innebär att det inte blir någon alkohol. Synd. Men de som törs och vill är välkomna att dricka annat än kaffe. Eftersom det är jag som är bas så bestämmer jag att sådant ska premieras med särskild omtanke och den eller de får skjuts upp till Tallkrogens t-bana av mig i min bil när maran är över.
Så ladies and gentlemen, start your engines, vässa saxarna och ring in en anmälan till Malin på numret ovan bums innan alla platser obönhörligt är upptagna. 
Det här vill ni inte missa.

Kommentarer
Postat av: Pia Scrapangel

Superfint Peter, älskar din stil, inte som alla andras gängse. See you kanske på Papprika någon dag.

Pia som brukar hänga med Mia. =)

2008-05-02 @ 11:15:39
URL: http://piaspyssel.blogspot.com
Postat av: Åsa

Låter alldeles för bra för att missa, klart man ska gå på mara!

Bullar bakar jag helst inte men det kan hända att det följer med nånting chokladigt...

2008-05-09 @ 14:30:04
URL: http://virves-krypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0